justin bieber

det har varit en heldel prat om Justin Bieber. 
enligt alla brudar (dom flesta) så är han världens babe och enligt killarna så är han bara en bög.. typ ? 

och jag tycker som dom flesta tjejer, ooooomg va han är snygg! dock tror jag killar har fattat fel på vad en bög är, en bög är nån som är tillsammans med en annan kille. bara så ni vet lixom! 
men innan jag såg hans film "never say never" så tyckte jag inte om honom alls och det va egentligen för att ingen annan gjorde det heller men iallafall när jag kolla på filmen så satt jag typ oh grina när han fick ont i halsen ? man bara va ? varför gråter jag nu ? bättre att skaffa en egen uppfattning om saker än att gå på någon annans. 
justin bieber, jag har aldrig vart med om nån så charmig kille! går inte ens att beskriva.. herregud! 
nej ni killar, ni har fått en utmaning för det är svårt att hitta snyggare och charmigare kille än jb! 







och om ni killar har missat nått så har justin en flickvän, vilket tyder ännu mer på att han inte är bög. 
s e l e n a g o m e z 




så sluta va så svartsjuka/avundsjuka pöjker! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier