min dag och balklänningen

helloo dude! 
gick upp åtta/nio imorse, don't ask me why .. because i don't know! 
sen runt elva gick jag ut och gick en sväng med min kära kusin, som är beräknad att få barn IDAG! 
tror ni JAG är taggad eller? oh herregud.. ska få en kusinbarn VILKEN dag som helst, det är helt sjukt.
sen iaf så har jag legat här resten av dagen, inte orkat tagit mitt upp eller rört mig för fem öre.
kollat på bigbrother, Greta surviving summer och sharpays fabulous adventure (haha) 
imorgon blir det iallafall träffen för mig, träffa nån och sen sover min älskling hos mig♥

har förresten hittat en som ska sy min balklänning (IIIIIIIH) 
hemligtprojekt än så länge, höhö. ska till stan när mamma får pengar oh köpa tyg och grejer till den så hon kan börja sy så fort som möjligt! måste dock spara typ 400 kronor denna månaden med tanke på att jag ska tatuera mig också. rååååååtaggad brud ? Eh, JA!



vet inte om jag har visat er den här ? kanske inte syns så bra...
men några saker jag vill göra innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier