okänd själ ♥

den andra december förra året så åkte jag & min vän Malin till Göteborg för att kolla på Idol. 
Min bror skulle hämta oss på tågstationen i Göteborg så jag och malin gick dit för att vänta så satte vi oss på en "rund" bänk. malin satte sig och jag la mig i hennes knä för att få en blund. lägger mig och slappnar av då jag hör att nån säger "hej" till malin och malin hälsar tillbaks, jag blir lite smårädd så jag sätter mig upp och kollar vem det va som hälsade och där satt en kille runt 18 år med sina kompisar. Hans polare var typ dyyyyyngpackade så dom låg typ oh spydde men han verkade inte så full, vi började iallafall snacka med honom. vi satt där i MAX 30 minuter och under dom 30 minuterna så satt han och berätta att dom hade tappat bort en av sina kompisar, dom hade ringt honom typ 50 ggr ? och jag överdriver inte.. dom fick inte tag i honom, dom visste inte om dom skulle ringa hans föräldrar om dom skulle ringa polisen lr vad dom skulle göra. 
så kläcker malin ut "varför går ni inte ut oh letar efter honom?" man bah "hahaha, malin ? vi är i GÖTEBORG, det är inte bara att gå ut oh leta efter nån här som det kanske är i Forshaga"
aja, back to subject.. han satt oh berätta oh va jätterädd osv, sen satt han oh förklara att han hade en tjej som han gillade men som hade en pojkvän som inte behandla henne bra och han ville visa att han kunde behandla henne bättre än hennes nuvarande pojkvän, han frågade OSS vad han skulle göra... vi som hade "kännt" varann i ca 30 minuter. 
vet ni vad det värsta är ? vi hade så bråttom där i från när jesper ringde att vi glömde fråga vad han hette och så vidare så nu har jag INGEN aning om vem denna kille är/var, jag har ingen aning om hur det gick att hitta deras polare, eller hur det gick med bruden som han va intresserad av. 
oh det här ska ni veta att det här tänker jag på OFTA, för jag satt där i 30 minuter och fyfan vilken härlig kille! 
men som sagt, man lär ju aldrig få reda på vem han va direkt.. skit jobbigt att veta faktiskt! 
kände bara att jag va tvungen att dela med mig av detta. en okänd själ, som föralltid kommer va okänd ♥





Kommentarer
Kommenterat av: Jessica

Fin blogg du har ! :D

Anmäl dig till veckans blogg? c:

http://galenbloondin.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html

Kram =)

2012-04-18 kl 20:06:27
URL: http://galenbloondin.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier