den här gången ska jag inte falla för än jag vet att han är där för att ta emot mig.









dagen har vart så fruktansvärt värdelös. 
imorn blir det sjukhuset för mig, vill inte dit. har velat fått det här gjort jättelänge men nej, fyy. 
sist jag va på ett sjukhus va det för att sova hos malin som låg inne. 
känner att jag har verkligen inga bra minnen från sjukhus, så vitt jag vet har jag aldrig varit där av en bra anledning. 

dagens posetiva är väl att jag fick C (!!!!) på min novell i svenskan. jag ♥ kärleksnoveller 
förvånad som fasen, trodde jag typ skulle få E eller nått, så glatt överraskad brud! 
strax sängen för min del och få slut på den här hemska dagen och påbörja nästa imorn... 

hah, just nu insåg jag att jag har verkligen inte bloggat på jättelänge och när jag väl gör det
så bjuder jag på det mest deprimerande inlägg som man kan skriva. haha..
aja.. #yolo#swag#motherfuckers. 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier