godmorgon!

hej.
vaknade runt nio ? gick ner checkade tvn och nu sitter jag här. vilken HÄNDELSERIK morgon jag har haft, haha!
snart blir det iallafall att fixa några headers till några som vill ha.
igår så drog Jesper och Mamma in till akuten så va hemma själv i cirka 4 timmar kanske ? dom kom iallafall hem runt elva/tolv och allt va som det skulle och tur är väl det! 
idag så tror jag att jag drar mig mot träffen och möter upp underbara hjärtan och spenderar kvällen där♥
imorgon så funderar jag på att kolla med Määääry vad hon ska hitta på, kolla om hon vill på bio och så vidare eller nått sånt. men det spörs! 
Där har ni min dag/eftermiddag/kväll/natt. uppdaterar senare! 
pusssss♥


måste bara bjuda med mig av den här underbara texten♥

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Fråga gärna något i min frågestund, klicka på länken för att komma dit!

http://bbanajd.blogg.se/2012/february/fragestund-1.html#comment

2012-02-25 kl 12:43:22

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier