länge sen sist!

säger som rubriken, länge sen jag bloggade sen sist.. ungefär en och en halv månad sen.
meeen, inga sura miner över det... jag bloggar ju faktiskt NU!
vad har hänt sen sist då ?
- jag har sökt gymnasium, om jag inte har nämt det ? 
jag sökte till :
första handsval : JB i JÖNKÖPING, restaurang och livsmedel - kök och severing 
andra handsval : TINGVALLA, restaurang och livsmedel lärling - kök och servering 
tredje handsval : KARLSTAD PRAKTISKA, handel.
- jag har stått på ett par skidor för första gången i mitt liv!
- jag har börjat på ett SPORTLOV!
- jag har upptäckt vilka som man borde skita i och vilka man ska bry sig om!
♥ Isabella ♥ Irya ♥ Ida ♥ Frida ♥ Marie ♥ Ellinor ♥
- jag har insett att jag vill ha en dog!
- jag har vart hos farmor och farfar
- jag har säkert gjort nått mer som jag antagligen har glömt bort.
några saker jag har gjort under tiden jag inte har bloggat.
Men nu iallafall idag har jag tagit SPROTLOV. såååå himla skönt att få sova ut i princip en hel vecka.
imorgon blir det väl träffen för min del om inget annat dyker fram och på Tisdag drar jag till Boda borg med mina underbara brudzz Ida och Marie♥
Ikväll .. vad händer ikväll ? jo ... jag stannar hemma helt enkelt!
myser ner mig i sängen med nått gott och drar ett x antal filmer, slöööööfredag!
skriver ett nytt inlägg imorgon eller ikv,
pussss!


bjur på den .. hahah!




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier