dåligaste uppdateringen - evvah!





hej min fina ♥
har haft sämsta uppdateringen. men jag har verkligen inte haft tid och nu är klockan kvart i elva och skulle verkligen behöva sova men jag kände att jag behövde skriva ett litet inlägg först! 
hela veckan har verkligen varit FULLPROPPAD! 
måndag - gick i skolan till halv fem och då vill jag säga, att då är man ganska dötrött när man kommer hem sen! 
tisdag - va till skoldoktorn och skicka iväg en remiss till sjukhuset så SNART får jag äntligen operera bort dom där äckliga polyperna så jag kan sova som folk på natten och va utvilad när jag vaknar! 
onsdag - arbetsintervju så jag tyckte gick ganska bra faktiskt! provjobb på onsdag nästa vecka. woopwoop! 
träffa även min fästis. har inte träffat henne på ELVA dagar ?!?!! 
torsdag - imorn ska jag va med min fästis ( måste ju ta igen lite tid som vi inte har varit med varann), har även utveckligsamtal och praktik! 
fredag - praktik, ut och äta med pappa och sen va med min fäääääästis! ovanligt ?! 

lördag&söndag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. hm.. 
och nästa vecka på tisdag ska jag ha möte med rektor, mamma, kurator, mentor oh faaan alla som ska med om att jag ska byta och bara gå kärnämnen, big deal liksom ?! 

vet inte riktigt vad jag ska säga, haha..
den här veckan har faktiskt varit väldigt braaa! 
har nog dom underbaraste människorna i mitt liv ja! 
pöss på er.. 

nejni, nu får jag nog stänga mina blå.. även om dom är gröna, hah! 
okej, det va inte kul.. 
men aja, yolo! 
godnatt mina fina läsare och jag ska ta och försöka uppdatera er lite bättre :*


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier