vårdcentralen

shuubre.
ska strax fixa mig och dra mig mot bussen och sen vidare mot vårdcentralen. 
för att kolla upp lite grejer, höhö! 
nästa tisdag ska jag t skoldoktorn och kolla upp varför jag inte riktigt kan andas normalt genom näsan. 
just nu ser det ut som om det är mina polyper i näsan som spökar, vilket kan leda till att dom opererar mig ? gaah, fett läskigt! 

idag iallafall hunnit med en promme med Sara, doggsen och lilleman. följde med henne hem och käka lite frukost med henne och Annie. försökte även uppdatera hennes iphone men eftersom jag är teknikmongot själv så fatta jag ju ingenting. haha.. 
Inge skola för mig idag eftersom jag ska t vc så får väl gå hem och plugga sen eller nått. 
haha.. har ingen aning om vad jag ska göra. sjukt drygt. 

nää, nu får jag göra nått vettigt. ha det gött! ♥




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier