2013-lista

okej, jag har tänkt över förra inlägget och känner kanske att jag måste skriva nått posetivit! 
och eftersom jag har så fruktansvärt dålig fantasi så har jag nu suttit och GOOGLAT på vad jag kan skriva om. då det plötsligt slår mig : 
jag och milla satt i bilen i fredags och kom på att jag och hon måste göra en lista på saker vi måste göra innan 2013 är slut. Så vi satte oss ner och skrev ner lite saker, några saker som skrevs ner var : 
- rida på ett zoodjur 
- skaffa ett frankgosedjur 
- åka kanonen 
- bo på hotell minst en natt 
- skaffa medlemskort på fem olika affärer. 

och ja, som ni kanske förstår så är det här inte ens en fjärdedel av vad vi ska göra. och självklart måste vi göra det tillsammans. sen ska vi dokumentera allt, ta kort/filma eller liknande. så jag tänkte såhär, att varje gång vi "uppnår" en av sakerna så kommer jag lägga ut bild/film eller liknande här på bloggen så ni också får se! 
är det någon som har tänkt nått liknande eller är det någon som har tips på vad man skulle kunna göra ? vore jättekul och se vad ni tycker :) 
när listan är klar kommer även den självklart läggas ut på bloggen! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier