hur kan jag vara så osäker på en sak som en gång har varit så självklart ?








hejsanhoppsan!
ni anar inte hur många tankar som har passerat mitt huvud idag. om verkligen allt.
men nej, det är inget som jag vill skriva om här nu iallafall. håller det inom mig lite till! 
blev sent för mig igår eftersom att jag & piga skulle iväg till stan och köra hem mausi inatt som hade varit på kroggala. MÅSTE BARA SÄGA ATT KORIANDER VANN.... NÅGONTING. mausi upprepa det helt enkelt för många gånger så jag minns inte vad han sa.. typ bästa nattklubb eller nått ? konstigt att inte tempel vann ?! 
men vad vet jag.. 
förresten.. listan över vad jag och milla ska göra.. eller vänta. måste göra under tvåtusentretton kommer snart upp på bloggen, IIH, sjukt taggad!
funderar även på att byta "bloggnamn" eller vad det heter ? haha.. jagvetintejagvetintejagvetinte. inte mycket jag vet idag faktiskt. fan vilket jävla skitinlägg. men jaja, nu har ni fått ett iallafall! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier