tröttt.

har inte gjort ett "roligt" inlägg här på ett tag så då kan jag fortsätta med dom "tråkiga" eller "negativa".
Jag är så fruktansvärt trött på att man inte ska kunna göra en status på facebook utan att det ska bli fetaste jävla debatten för att man har en annorlunda åsikt än de flesta andra. Jag är glad att jag växte upp med fem äldre bröder. 
Ja, jag umgås HELLRE med killar än med tjejer. nu tänker nog de flesta 'du umgås ju med milla ?' och då kan jag tala om för er att det är en annan sak. hon är såpass lik mig och inte alls den sortens tjej som är gnällig, långsint och allmänt jävla jobbig. Tjejer ska ta allt så jävla seriöst och har man en gång sagt någonting som är "dumt" så hänger ju typ hela livet på det. 
satt uppe till ungefär tre inatt och bråkade med två tjejer om att jag och milla skulle ha kränkt en annan människa pågrund av att vi skulle ha döpt en jävla donkenleksak efter henne. och när vi gav leksaken namnet så hade vi väl inte ens en tanke på personen i fråga. hör ni inte hur töntigt allt låter ? haha, herregud. 
Sen när dom två äntligen har slutat jiddra med mig så kommer det en annan brud och anklagar mig för att jag skulle ha sagt att hennes kompis typ är fet ? man bara whaaat. 
och skulle jag göra det en gång till så skulle jag "få se på annat". kul hur en människa kan hota någon när man inte ens vet vad man egentligen snackar om. och för dom som inte vet så går jag även runt och säger att jag ska slå ner folk - ännu en sak jag har hört från en BRUD. och nej, jag skulle aldrig i min vildaste fantasi gå runt och säga att jag ska slå ner nån. herregud. 
det är dax för folk att sluta lägga sig i mitt liv. blir bara så himla trött och skriver det här för att jag måste få ut allt jag har inom mig på nått sätt. (klart att det är bloggen som råkar illa ut, haha) 
sköt era liv, sluta lägg er i mitt. haters gonna hate. 





Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier