danmark del II

hej.
somande gott igår och sov till klockan va runt halv elva då kom kicki och väckte mig. då tog vi andra turen till Hjallerup. och det va idag vi fick allt inhandlat, solen bjöd på lite bränna också. det gillar vi!
fick iallafall med mig ett och annat hem, dessutom fick jag naveln piercad idag. eftersom sufi har haft hål förut så tog han ju i ärret mer eller mindre. BAJSONT. tog även med pistol förra gången och den här gången va det med kanyl. men det märktes verkligen att killen visste vad han gjorde. efter att vi fått allt inhandlat så åkte vi till hemmaplan igen. tog lite senare en tur med pappa och kicki och hälsa på någon.
Nu har vi precis ätit middag och det tar väl inte lång tid förän vi tar natten. vet inte vad som händer imorgon faktiskt. vi har pratat på att åka till stranden, vet inte om det blir imorgon. menmen, 
hoppas ni har det bra. saknar min piga, min adam, min bullson och mina kilspåjks ♥

bilder från hästarna på Hjällerup. 
































jag och pappa tog oss en tur i parishjulet så att jag skulle få fota! 





har också insett hur kul det är att fota ljus?! ä l s k a r  d e t 


haha, det här är sjukaste. man kan köpa en lott och har chansen att vinna en häst?! 


min piercing! har dock en ring än sålänge. får byta om två veckor :)


lite av det jag fick med mig hem från marknaden! 


haha. otroligt dålig bild men ah... 





ÄLSKA mina Jack Daniiels ♥



 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier