danmark del III

shuuu. 
kicki väckte mig imorse också. frågade om jag skulle med till en av hennes kompisar. men jag valde att ligga kvar i sängen och få lite sovmorgon. haha. dock va klockan elva när hon väckte mig men ja. sovmorgon! 
senare stack vi iväg till havet och självklart följde kameran med. och GISSA om sufi har bränt sig. herregud. ser ut som en kräfta. det värsta att sitta vid havet är att man känner inte att solen steker för att det blåser så mycket. men där mådde jag gott med en cider i handen. efter stranden så stack vi iväg till en av kickis kompisar och drack kaffe sen var det vidare till hamnen. gick in till en fiskhandlare och köpte rökt pepparmakrill och fiskfrikadeller. sen gick jag och köpte mig glass och brödbitar som jag sedan kastade till fåglarna. DET ÄR SJUKT. jag är fan livrädd för fåglar och där stod jag och mata bort emot 25 fåglar. jag bara öseeer. satte oss på en bänk och stekte lite mer innan vi sedan åkte hem. har ätit middag och nu sitter jag här. dröjer nog inte förän jag lägger mig och sover. imorgon står det "shopping" på listan. imorgon ska allt vi ska ha med oss till sverige köpas in. vi har spikat vad vi ska göra hela vecka ut och vi har någonting som ska göras varje dag. så mer bilder och inlägg kommer! 
håll utkik vetja ;) 



hela stranden vi var på är uppbyggd av snäckar. JÄTTEFINT! 








här har ni lägenheterna som ligger precis vid havskanten. och som har månadshyra på drygt tjugo tusen i månaden. vem flyttar dit med mig? ;)


bilder från hamnen


vi införskaffade oss en båt också! woopwoop


helt sjukt va husen i danmark är fina. finns nästan inte ett hus som är gjort av trä. 


sufi matar fåglarna






och när brödet va slut så hade vi sällskap av ett ex antal fåglar! haha 









 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier