min bästa vän, oavsett.

jag och min bästa vän. vi håller ihop. oavsett. 
vi har inte varit med varandra på lite mer än en månad men vi vet fortfarande vart vi har varandra. vi kom in i nått som ingen av oss egentligen ville. vi gled på nått omöjligt vis isär. men vi hittar tillbaks. det vet jag. vid den här tiden förra året, då hjälpte hon mig upp från något omöjligt. jag är där igen men vet att jag fixar det, för jag har henne. jag har hon som så många gånger fått mig att le när jag som mest bara vill gråta och försvinna. kan aldrig kunna tacka henne nog. finns inte en chans i världen att jag hittar en bättre människa att spendera mina dagar med. jag låter aldrig någon igen komma emellan oss, aldrig ska någon få förstöra. 
hon är min ängel, min andra halva, MIN egna enda piga och BÄSTA VÄN. oavsett. 
jag älskar dig, hur mycket som helst <3










 
 
 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier