i just need you to need me back





vet inte varför men just idag, just ikväll, just nu undrar jag hur allt kunde sluta såhär. förstår inte vad jag gjort för fel, varför jag förtjänar detta. hur jag kunde bli så smutskastad. 
jag saknar det, jag saknar honom men just då när jag tänker den tanken och känner utav den känslan så slås jag av hur jag har blivit behandlad och vad han har gjort mot mig, och undrar mer hur kan man sakna någon som har ställt till med så mycket skit? 

Jag och Milla var med Chrille och Fredrik hela kvällen igår iprincip, kom till gatan och där va det tydligen fest. Slockna väl vid fyra inatt och vaknade klockan halv fyra på eftermiddagen. för första gången på riktigt länge känns det som att jag äntligen har fått sova ut. knallade in i duschen det första jag gjorde och sen iprincip raka vägen ut och träffa min fina Rickard som jag inte sett på evigheter.
Suttit hos pappa hela kvällen och nu ska jag strax slänga på en film och försöka somna hyfsat tidigt ändå. 

piga drog till Blekinge idag så funderar faktiskt på att åka till farmor och farfar nu en sväng under veckan, så länge sen jag va där! 
vi får se vad som händer och sker! 






Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier