I samma stund så vet jag - allting har ett slut.







två dagar i rad nu har jag varit hos Sara & erik och haft filmmys! 
uh vilka härliga människor, så skönt att få skratta utav sig med dom. 

Nu såhär på kvällen har stackars Gabriel fått suttit och lyssnat på mina problem, stackarn.. har väl säkert ärrat den lilla pluttisen för livet. men ibland är det bara så jävla skönt att prata med någon som inte vet så mycket om en men som ändå inte dömmer en. 

imorgon har broderjord (närmare bestämt mamma) fått för sig att jag iallafall ska klippa honom, kommer sluta med att maskinen går genom huvudet på den stackarn, näääjda.. det ska nog bli bra.. eller nåt. haha.. 








Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier