jag ska sakna dig imorgon

Adam va här från söndag till måndag, kikade film och bara umgicks. så skönt! 
premiären för idol och paradise hotel gick ju igår också, alla bra serier börjar nu, lycklig tjej! 
idag har fiskusin fyllt sex år, tiden bara springer iväg, tror vi läste igenom fyra böcker innan hon somnade igår. Hon va en aning uppspelt ;) 
gick iväg till faster vid elva imorse och gjorde tårta med fisen, på lördag är det jag som har kalas!
har varit hos Sara och erik idag på kvällen och kikat film, lika trevligt och mysigt som vanligt. ska passa Benjamin imorgon en sväng sen får vi se, jag hoppas att jag får mina skattepengar imorgon så jag kan åka in till Karlstad och köpa smink så jag slipper åka till skolan som ett jävla lik. annars blir det nog skogen med erik och Sara imorgon. 

nu ska jag lägga mig och kolla på suits, förbannat bra serie! 
ha det bra guys, puss.





Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier