let it go

skrev precis ett inlägg, tryckte fel och allt försvann. då provar vi igen då. 
tänkte skriva två positiva saker och två negativa saker om dagen istället för ett tråkigt inlägg om vad jag har gjort. 

POSITIVA
- folk skriver till mig angående mitt inlägg om panikångesten, folk som har frågor och sånt. jag gillar det, för finns det något jag kan hjälpa till med eller svara på så gör jag det gärna. 
så fråga på, vill ni var anonyma är det bara att skriva en kommentar här på bloggen så tar jag upp den i ett inlägg eller så kan ni fråga på min ask som är länkad på Facebook så svarar jag såfort jag ser det.
annars är det bara att skriva ett meddelande på Facebook, fick ett meddelande inatt från min fina vän som skrev " Underbart fint skrivet av dig på din blogg om panikångesten." det värmer mitt hjärta nåt så fruktansvärt, att känna att man räcker till. 

- att va omringad av folk jag tycker om. det gör så mycket att ha föräldrar, låtsasmamma, faster, kusiner, kusinbarn, erik, fina grannar osv runt mig. känns extra bra, inte för att peka ut nån men det känns faktiskt fantastiskt bra att ha så nära kontakt med bland annat kusiner och faster speciellt när jag har syskon som bor så långt bort eller som jag inte har kontakt med alls. 

NEGATIVA

- har så ont i magen att jag bara vill vika mig dubbel ibland, frågan är om jag får någon mer sömn inatt. 

- ångesten har kommit och gått hela dagen känns det som. varför vet jag inte, kanske för att jag sovit dåligt eller för att stressen över skolan börjat komma. 


Jag kommer förresten att försöka göra ett inlägg varje dag MINST här på bloggen. det kommer inte alltid vara länkat till Facebook så det är bara in och kika när lusten faller sig in. 

Nu ska jag lägga mig och kika på dear John och hoppas på att mina gröna blundar länge imorgon. hoppas ni haft en fin dag och kom ihåg, va inte rädda för att fråga. PUSSSS




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier