20 saker ni..

.. kanske inte visste om mig 

1. jag älskar stjärnor. alltså att bara stå och kolla upp i himlen när det är stjärnklart. jag älskar det, såå mysigt! 
2. jag har alla julklappar klara utom den till milla och den till robin.

3. jag tror på det övernaturliga 
4. min dröm är att bo i miami. 
5. jag har förstört min nymålande nagel tre gånger när jag skrivit dom fyra senaste punkterna. 
6. jag HATAR spindlar, fåglar och mörker. 
7. jag måste alltid ha någonting runt mig för att må bra. alltid nåt att göra. 
8. den 15 januari drar jag med alla mina pärlor till Branäs. 
9. jag OGILLAR folk som struntar i sina kompisar bara för att dom har flickvän/pojkvän. 
10. jag funderar på om jag ska skruva ihop mitt ikeabord och börja städa! 
11. jag är en jävel på att gömma saker. alltså seriöst, så.jävla.bra.
12. jag har ett par handbojor i min taklampa????
13. jag ÄLSKAR att sjunga, även om jag är riktigt kass. 
14. jag har väldigt mycket hemligheter. milla är nog den enda som vet alla. 
15. dom tre sista personerna jag skrev sms till var didrik, robin och milla. 
16. jag pratar nog i telefon med didrik genomsnitt tre timmar per dag om inte mer.
17. robin vill att jag ska skriva att jag tycker han är "dret snygg" och "bäst i världen" visst det irriterande att han särskriver? tycker om han ändå♥
18. det är väldigt många som har fördomar om mig. vilket är väldigt irriterande! 
19. jag har fastnat på "tony rizzla - älskade du" lyssnar på den typ jämt. 
20. frågade robin vad jag skulle skriva på sista och han svarade "att du tar allt täcke när du sover och att jag får ligga i springan emellan madrasserna" JA, det är nu ni ska tycka synd om honom tror jag ;) 

 
 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier