en liter sprit på bilgolvet.

vi gjorde det igen. vi bestämde oss för att sova fyra stycken i min dubbelsäng. lika mysigt som senast. eller ah.. jag gick ut och somna på soffan, men ändå! 
vi drack oss onyktra och cirkulerade runt i sunne igår, tur att man hade bra människor runt sig med tanke på att det va inte så särskilt mycket drag i sunne faktiskt. 
never forget att milla tog EN grogg ur sin spritflaska på en liter och nästa gång hon ska ta en ny grogg så märker hon att korken har åkt av och att det inte finns en droppe sprit kvar i flaskan utan EN LITER SPRIT ligger på bilolvet, mumms! 

robin åkte hem idag också, han har ju vart här sen i onsdags så känns ju måttligt tomt och ensamt nu faktiskt.
ska förmodligen spendera min nyår med honom så förhopnningvis överlever jag dom här dagarna innan onsdag. 
känns som att det kommer bli en lång natt, inte ett dugg trött eller sliten, bara massa tankar som snurrar i huvudet idag.

jag hoppas ni har en fin söndagkväll och att ni sover gott när John Blund kommer och tittar förbi. 
ta hand om er, puss ♥


bjuder på en gammal bild från branäs förra året,
bara 18 dagar till vi drar dit nu, TAGGA! 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Hoppas verkligen inte att ni dricker och åker bil. Framförallt inte föraren. Som ni säkert hört massa gånger hör alkohol och bilkörning inte ihop! Men lovar er att det inte är lika kul den dag det händer något. Olyckor händer snabbare än man hinner tänka.

Var rädda om er!!!! <3333

2014-12-28 kl 21:47:55

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier