jag & robin ♥

jag har märkt att så fort det är med en bild på mig och robin i den delade länken om min blogg så är det inne hur många som helst och läser. 
av ren nyfikenhet om jag får tro det själv. skandal kan vissa tycka, med tanke vad som hänt om man kollar ett år tillbaka. "du borde visa lite mer respekt osv " vill ni veta en sak? jag gick aldrig till robin efter olyckan med avsikten att det skulle bli känslor inblandade utan jag gick till robin för att jag skulle finnas där som en vän, jag fick höra från flera håll att det va bra att jag fanns där för robin för att jag gjorde honom lycklig. jag backar inte som vissa andra gör när jag behövs utan jag finns där. 
att det blev känslor inblandade kan varken jag eller robin göra någonting åt, man styr inte över sina känslor utan vi mår bra med varandra och då får det va så. acceptera det den som acceptera vill. 
både jag och robin har sagt att vi ska strunta i vad folk tycker, tänker och säger. vi ska kriga mot dom, vi ska fixa varenda grej tillsammans och det är så det är. 
jag vet att det skaver i folks ögon att jag och robin umgås så som vi gör och jag vet att det skaver i folks ögon att vi tycker om varandra på det sättet vi gör, men låt det så vara känner jag mer.

jag har aldrig i mitt liv mått så bra med någon som jag mår med robin. aldrig. och som jag sagt till robin också, jag skulle aldrig byta ut honom mot något i denna värld.
robin är min ögonsten och jag tycker om honom så mycket att det gör ont ♥
 
 

 
 
 
 





Kommentarer
Kommenterat av: Micaela

Bra att du tar hand om han ;)

Svar: självklart gör jag det!
Sofie Jansson

2014-12-23 kl 06:24:57

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier