jag vill se dig le.

jag gör mina inlägg helst på kvällen när jag får sitta i lugn och fred och skriva. det blir bäst då ;) 
precis pluggat lite på mitt naturkunskapsprov jag har imorgon. funderar på om jag ska styra upp lite musik och fixa naglarna. 

helgen har varit hur bra som helst, robin har vart här hela helgen och igår kom även didrik så vi allihopa umgicks. 
även johan va med ut en sväng. känns som branäs kommer bli så äckligt jävla bra med dom människorna som ska med i år. har även en plats kvar för den som känner sig manad, hojta bara till! 
idag har jag och robin vart hos pappa och kicki och bakat med massor av barn, ätit mat som pappa gjort och bara tagit det lugnt emellanåt. 
imorgon ska jag umgås med mina fina piga, så glad att jag har henne ♥

om ca en timme guys kommer det upp en inlägg om 20 saker ni kanske inte visste om mig, håll utkik fuckers. 
puss.

 

 
 





Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier