sjukt bra helg!

jag vet, jag suger stenhårt på att uppdatera. 
helgen har varit sjukbra, spenderat den med världens bästa människor. 
avslutade helgen med att tränga ihop oss fyra stycken i min dubbelsäng och sen sov vi som små troll allihopa. 
chocken kom när durre stod och knacka på dörren igår, trodde aldrig jag skulle se den påjken igen. 

idag har jag inga planer alls, får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. imorgon ska jag handla dom sista julklapparna och på kvällen åker vi till molkom på uppesittarkväll. 
julafton spenderar vi i skived med bror full med snor och erika! 

nu ska jag döda lite tid så den här dagen tar slut.
puss, hoppas ni mår bra! 

 
 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier