uppesittarkväll.

över 600 (!!!) har varit inne och läst mitt inlägg om mig och robin. bara massa positivt har jag hört och det känns så jävla skönt. vill bara tacka alla underbara fina människor för alla fina ord, det värmer i ett litet sufihjärta! 

har vart en sjukt bra kväll i molkom hos bror, lotta och barn. 
vann två sverigelotter, kunde lika gärna kastat bingolotten i sjön känner jag mer, haha. 
robin, milla och erik kom hit en sväng när jag kom hem förut också, kvalitetstid med bästa! 

imorgon vankas julafton på två ställen för mig. första skived sen deje och på kvällen kommer robin eftersom vi är bjudna på mat hos pappa och låtsasmamma på torsdag. mysigt! 

blev ett kort inlägg. ögonen står i kors för mig, planen var att jag skulle lägga mig och kika på en film - vi får se hur det går ;)
ha en fin julafton allihopa, god jul och puss ♥


jag och maaaaammsen <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier