stannar.

till alla fina, gulliga idioter som bara vill ha bort mig från värmland, TYVÄRR. jag stannar. 
som dom flesta vet blev jag antagen till de la gardie gymnasiet i Lidköping men jag kommer tacka nej och det här är inget jag har gått ut med till någon säkert men ja, nu är det klappat och klart. 
jag vill inte lämna allt här borta. visst, det är kvar när jag kommer tillbaks men jag vill inte släppa taget om detta nu. 
jag kommer börja på ny kula ändå. ni kommer få se en annan sida av sufi folks! 
folk får snacka bäst fan dom vill. dom jag har vid min sida tycker om mig för den jag är och det är de som räknas. det är inte min tid ni slösar, det är eran ;) 







Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier