Hoppar av linjen



Jag höll en del av det jag sa.
Jag uteslöt människor som inte förtjänar att va i mitt liv, jag lät dom som betyder något för mig veta det, jag bad dom som bara tar energi att dra åt helvete och jag försöker så gott jag kan att behandla mina vänner som det dyrbaraste dom faktiskt är!
Något jag däremot inte gjorde eller kommer göra är att ta studenten som en mediabrud och jag kommer inte ens ta studenten som en frisörbrud med mina fina tjejer på Nobel längre.
Något som jag för det första ångrar är att jag slutade på media, för det är ju det jag älskar. att stå bakom en kamera, men även om det är det jag älskar så kommer jag inte gå tillbaka till media. 
Jag kommer börja barn och fritid. med 98:orna
yeees, ni läste rätt. från och med i fredags lämnade jag salongen och dom flesta av dom galet fina tjejerna i HVFRI13. men jag kommer fortfarande vara kvar på Nobel och läsa svenska, matte, engelska och idrott och sen ha praktik. 
jag kommer alltså ta studenten med dom som är två år yngre än mig. Men jag gör det med glädje med tanke på att jag vet att det är bäst i för mig själv i längden. 
Jag kommer bära med mig dom fina människorna på frisör som jag lärt känna, som jag har skrattat mig igenom dagarna med. Dom släpper sufi aldrig <3

Jag skriver ett inlägg om hela grejen att jag än en gång hoppat av min linje för jag får så mycket frågor om det och nu förhoppningsvis slipper jag förklara allt för tusende gången ;)













Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier