rätt riktning.

hej! 
senaste dagarna har varit bra på många sätt och vis.
Robin sov hos mig från onsdag till igår, fina fina robin.
fick även ett nytt syskonbarn igår. "Zoe Margrethe Sofie" tycker det är så fint att hon ska ha mitt namn, får så glad känsla i hela kroppen. och inte nog med att hon ska heta Sofie så ska jag och Linns syster va faddrar till den lilla skrutten också. världens största kramar och världens störta lycka till till min fina bror och hans fina tjej ♥
mer än så hände inte igår förutom att jag gick runt och noja över att jag va magsjuk hela dagen. 
träffa även elvira under veckan, lyckan va totalt. kändes som jag inte sett kvinnan på år och dar. 
IDAG MINA KÄRA VÄNNER, IDAG ska jag äntligen till nöjes, som vi har väntat på denna dagen jag och min piga. har dessutom klarat mig som en jävla ninja från magsjukan. ALLA omkring mig har iprincip haft det och under tiden dom har haft så har jag ätit så många pepparkorn så jag till och med har tappat räkningen. 
eftersom jag tydligen var ledig idag så ligger jag bara i min säng nu och dödar lite tid på facebook så jag snart kan börja dricka och göra mig iordning. klockan sex kommer Didrik och hämtar mig och pigus och kör oss till ricky där det blir förkrök innan nöjes. självklart drar vi med oss våra fina kilspåjks ut! 
planen är väl att träffa vålberg/edsvalla påjksen ikväll också, vi får se hur i form vi är för det ;) 

utlovar mig själv den bästa kvällen på länge, känns som allt börjar ta ny fart och köra mig in i rätt riktning. 
hoppas ni får jordens bästa kväll alla ni också. och ser ni nån brud som är lite för full ikväll så lovar jag att det inte är jag, puss. 





mina fina tjejer i skolan <3 
 
 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier