varsågod elvira!

hade lovat elvira ett blogginlägg idag - var ju ett tag sen.

firade min födelsedag på ankan på bästa möjliga sätt - amanda, miranda och på tok för mycket alkohol. sov på norrstrand och dagen efter kom bobbis och hämta mig. han följde med så jag ÄNTLIGEN fick beställa ny mobil med. bästa bobbis ♥
 
veckan i skolan har faktiskt varit skitbra. 
imorse kom mitt fina kusinbarn, benjamin. och jag fick sitta barnvakt i nån timme. låg och myste i sängen med choklad och folkrace på youtube. lillkillen älskar bilar! 
drog mig iväg till skolan och märkte så fort jag kom dit att jag inte fixade det, mensvärken vek mig iprincip dubbel. skolsköterskan proppade i mig fullt med tabletter och jag åkte hem! 
väl hemma kom elvira till mig, vi har inte setts på sålänge så vi åt oss igenom dagen tillsammans. avslutade kvällen med ben&jerry's i sängen med henne och adde. mysiga människor det där! 

med tanke på allt som har varit kan jag ju säga att dagarna blir bättre och bättre.
vissa saker kan dra så långt det går och vissa saker vill jag bara radera men så kommer livet alltid va - finns alltid bättre och sämre dagar.





 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier