robin kidnappar mig

tänk att detta jävla branäs kan krångla så. 
här sitter man och blir lovad att man bokar en fristående stuga. 9 DAGAR innan vi åker nu upptäcker vi att stugjävel sitter ihop med en annan motherfucker. men då ska ALLA få höra att dom lever iallafall, det kan ju ni sätta pekfingret på. 

Erik och Robin kom hit en sväng förut. myspåjksen. 
gled några varv och jag kan med handen på hjärtat säga att efter att jag bara har tagit två bloss dom fyra senaste dagarna och sätter mig och röker en halv cigg så är det fan inge gott. men ändå ska jag tvinga i mig skiten. är inte det bra konstigt? 

Robin kidnappar iväg mig ut i skogen hela helgen som kommer också. UH VA MYSIGT VET NI. 
hans farbror skulle till Göteborg så ska passa hund, höns och hus. jag rör inte i nån jävla fågel så jag har paxat hunden! 

nu ska jag ta fram nåt gott att äta och kika en rulle till. när den är slut är det faktiskt nästa lagligt att somna.
ha en bra vad-det-nu-är-för-dag och hoppas ni mår finfint ♥

 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier