saknar min ponni

nu är jag hemma igen. i min säng. 
har varit en riktigt skön och mysig helg faktiskt, alltid bäst när man får umgås med dom man tycker om♥
igår gled jag, erik och robin iväg till stan för att inhandla en födelsedagspresent till lilla ella som har fyllt stor. 
sen åkte vi till forshaga för att lämna presenten och blev kvar där till ungefär halv två inatt. hade trevligt med kortspel och massa skratt.
Erik följde med och sov i molkom inatt och förut åkte vi iväg till bror & lotta. fika lite och prata lite. alltid lika trevligt. 
nu ska jag ta mig nåt att äta och sätta på en film i väntan på att erik och robin kommer hit. 
SKOLA IMORGON, så jävla dyngskönt ska det bli, äntligen säger jag bara. kalla mig dum för att jag längtar till skolan men jag saknar min ponni! 

 
 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier