sjuk & jävlig

FÖRLÅT. jag är sjuk. jag har verkligen inte orkat. 
men nu kommer det ett inlägg.


i torsdags bestämde vi oss för - jag, robin, jesper, erik och milla att vi skulle hitta på nåt, tillsammans. sagt och gjort. vi tänkte att vi skulle dra t det nerlagda metalsjukhuset/barnhemmet- eller vafan det nu är i Myra, utanför Munkfors. sagt som gjort det med så drog vi oss dit. och sofie jansson kände sig bara mer och mer hängig så jag rolig som jag är sov hela vägen dit. väl där så va ju skiten igenbommad så var ju helt omöjligt att ens ta sig in någonstans.  
efter det körde dom hem mig och resten va ute ett tag till. senare kom det tre stycken pärlor och myste sig ner bredvid mig såklart. alltid lika mysigt. 
natten va något av det längsta jag varit med om. febern slog till och magen vändes upp och ner. 
men hör här - även om jag fick springa upp på toa flera gånger för att få upp lite så ligger mina tre små guldkorn kvar i min säng trots att jag säger att dom får åka hem för att dom ska slippa bli smittade.
dä ä kärlek dä. 

dagarna har fortsatt i samma spår. halsont, öronont, dåligt med sömn, feber till och från, snuvig, hosigt, blablabla 
igår åkte jag till gripen och fick konstaterat att det åtminstone inte är halsfluss. är väl antagligen nån dum jävla influensa. 
och som jag saknat robin dom här dagarna, nåt så fruktansvärt också. 
igår fråga jag honom om han inte kunde komma, men nej.. erik svara inte i telefon så han hade ingen skjuts och jag fick väl ta och placera mig själv i sängen igen då. vem tror ni inte öppnar dörren till mitt rum halv tio igårkväll då? jo. robin. tänk att en sån liten sak kan göra en så glad. lyckan va total. vet inte vad jag hade gjort utan dom där två killarna, erik och robin. 

idag mår jag betydligt bättre, gissar på att robin & erik kom och spred lite magi över mig igår. 
har precis skickat efter en ögonbrynspenna - då min snart är slut, en navelpiercing 6mm - då 10mm inte sitter bra på mig längre och en jävla massa sminkborstar - då jag tappar bort mina HEEELA tiden. 

nu ska jag käka lite och hålla tummarna för att robin kanske vill komma till mig ikväll.
håller även tummarna för att jag blir frisk snart så jag kan umgås med han som vanligt och så att jag får åka och kolla på Sara & Eriks nya hus de har köpt sig. http://sssaaraaa.blogg.se/ <-------------- in och lääs hennes blogg! 

hoppas ni mår bra iallafall och hoppas ni har haft en fin måndag, puss♥

- lite fler bilder från nyår

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier