skolan

tråkigt nog så har jag fan inget kul att blogga om just nu. 

Robin kom igår och vi gjorde verkligen ingenting, låg och kolla serie på datorn och tryckte i oss chips och godis. 
förövrigt var det riktigt jobbigt att gå upp imorse trots att jag ville till skolan, alltid bättre att ligga kvar i sängen bredvid honom. 

Klockan är tolv och nu ska jag glida hem. slutade egentligen vid tio men satt kvar med carro i skolan och åt med henne. hoppade över idrotten med tanke på att jag varit sjuk och fortfarande hostar och snorar som en treåring.

när jag kommer hem vankas glassdejt med min fästis, kan inte bli mycket bättre än så faktiskt. 
INTE LÅNGT KVAR TILL BRANÄS HELLER, taggar som fääään. men förstår ni hur tråkigt det kommer bli när vi kommer hem på söndag? inget roligt att se fram emot... 







Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier