skutberget med bästa vän

drog ju iväg till skutberget här om dagen med milla och våra nikonisar. 
satt inatt och hade väl inget bättre för mig så jag satte mig och redigera lite. 
blev inte så många bilder tyvärr. resultatet kommer längst ner i inlägget. 

i tisdags kom vi på spontant att dra härifrån. lika spontat kom vi väl på att vi skulle till åmål. hamnade vid vänern. lugnt, stilla och idiotfritt. rena drömmen med andra ord! 
igår kväll satt vi i husvagnen och kom på lika spontant att vi skulle dra hem, sagt och gjort. nu är jag hemma. har precis vaknat i princip och senare idag ska jag passa tindra i några timmar, fårse vad vi tar o hittar på!









slänger med en bild på mina snosisar ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier