följer strömmen - mitt 2012

tänker inte börja som alla andra, "mitt 2012 har varit det bästa och det sämsta året" 
fan, man kan inte va lycklig och må bra ett helt år, det kommer alltid finnas motgångar. 
tänk vad tråkigt och simpelt livet egentligen vore utan motgångar ? ingenting att kämpa för osv. 

men iallafall, det här året har jag bland annat :
- lärt känna människor som jag aldrig trodde jag skulle spendera mina dagar med. 
- jag kämpade mig igenom det sista av nian och gick ut med bara ett IG. 
- jag har börjat gymnasiet, vilken var en riktig motgång om jag får säga det själv, hatar gymnasiet.
- jag har fått en kusinbarn, sötast i världen ♥
- jag har sett kapten röd & aki med bästa vän! 
- jag har varit på roadtrip med fint folk. 
- jag har fått upp kontaken med gamla vänner. 
- jag har TYP lärt mig att köra bil! 
- jag har förlorat något så fint.. 
- jag har tatuerat mig för första gången! 
- jag har spenderat mycket tid med underbara människor!
- jag har gått på min första arbetsintervju! ååh.. haha, usch.
- jag har gjort bort mig TOTALT. krossa alla fönster...
- spenderat midsommar på västkusten med anniie! 
har gjort jättemycket mer, men kan ju inte sitta här hela kvällen! 

jag har haft stunder då jag känt att jag vill seriöst, dö. jag har även haft stunder då jag känt att 'fan, jag vill leva tills jag är 180' typ.. hahah!  mina motgångar har stärkt mig som person och just nu är jag starkare än någonsin.
tänker heller inte säga som alla andra att "2013 kommer bli det bästa året" för fan, det blir vad man gör det till!
sitter man hemma och är deprimerad så kan man ju inte direkt förvänta sig att året blir bra. utan, lev livet och skit i allt som kommer i din väg, bry dig om dom du tycker om och skit totalt i resten! 
om "personen" i fråga inte visar sitt intresse, visa då inte ditt. personen i fråga är inte värd det. 
kämpa för dom du älskar och glöm inte bort att det alltid finns någon som bryr sig om dig. 

under tvåtusentretton ska jag: 
- kunna andas normalt, hahah! 
- jag tänker leva livet och skita i vad alla andra tycker, MITT liv - MINA val. 
- jag ska tatuera mig MINST två ggr. 
- jag ska få iordning på skolan och SKÖTA den. 
- jag ska få gryyymt snygg kropp! ;) 
- jag ska kämpa för det jag vill ha och aldrig sluta förän jag fått det! 
- jag ska ut på nya äventyr med mina fina vänner.
- jag ska på putte i parken 
- jag hoppas på att få sommarjobba på västkusten och tjäna cash! 
ska göra så sjukt mycket mer, men som sagt.. kan inte sitta här hela kvällen ;)




sötaste kusinbarnet! 









 


Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Håller med dig om att man inte kan vara glad ett helt år, men man kan ju alltid tänka efter om året har varit mest bra eller mest dåligt. Men det är min åsikt.

2013-01-01 kl 21:54:40

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier