danmark del IV

hej, 
nu har jag precis kommit till hemmaplan igen efter att vi har varit i någon jättestor lageraffär. köpte med lite alkohol. även en liten sak som väntar på min mami när hon kommer hem från morbror och kusinerna! 
det är verkligen så sjukt billigt?! haha.
ingen kamera följde med idag. kändes ganska onödigt att ta med den.. kändes btw som att jag va i sverige och åkte. såg biltema, elgiganten, jysk, toys, bau haus och massa mer. kändes jättekonstigt.  haha. IKEA såg jag också! anyway.. nu sitter jag här inne i en superbekväm fotölj, tänker inte röra mig en meter. resten av folket sitter ute och njuter i solen som jag tyvärr måste hålla mig undan ifrån idag. herregud va jag har bränt mig! 

eftersom jag inte har några danmarkbilder att lägga ut idag så hittade jag lite bilder från våran skolavslutning i nian. det är ju inte långt kvar för vissa nu. är så avundsjuk på alla som ska gå ur nian. helt seriöst. så jävla kul. 


jag och daaavid ♥


pontus, evelina, jag, isabella, niclas och david.


rebecca, marcus, pontus, evelina, ida, mattias, isabella, niclas och david 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier