danmark del V

hej, 
trött som bara den från dagens äventyr. över alla platser jag varit på så har jag hittat min favorit. vet inte vad det blev med mig när jag gick ur traktorbussen. världens lyckorus. så himla fint. och nu har jag dessutom sett en dansk säl plus ett danskt rådjur, däni. hahah
idag har vi besökt skagen. först tog vi en traktorbuss och åkte till Grenen, stället där Kattegatt och Skagerrak möts. såg riktigt häftigt ut när vågorna möttes och slog mot varandra. 
vi stod ungefär trettio pers på samma plats. får syn på att det är en säl i vattnet så jag tog med mig kicki ut ungefär fem-sju meter. ska gå tillbaks och får syn på att det är sjöstjärnor precis överallt. sufi får panik och verkligen springer och skriker hela vägen tillbaks i land. all eyes on me. lagomt pinsam tjej! haha. 
senare bestämde vi oss för att gå stranden tillbaks istället för att ta traktorbussen. fick se massa olika saker. 
efter det åkte vi till Skagen hamnen och åt. sen åkte vi bara vidare till massor av olika hamnar och dessutom besökte vi en palmstrand. åkte klockan tio i morse och kom hem klockan sju. det har varit en trevlig tur och det har varit jätteroligt! 



BULLSSOOOOON ♥


PIIIGUS ♥


jag & Hanne. 


pappa, kicki och Hannes mat på restaurangen. 


min mat! 



den vita linjen där som man ser nästan längst bort. där delas haven.


♥♥




















<3




en av dessa restaurangerna vi åt på.


palmstranden


traktorbussen.




 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier