anden i glaset

var till sara&erik igår, vi hade gjort upp att vi skulle spela lite kort. sagt som gjort, vi spelade kort. tills min lilla vitamin kom med förslaget att vi skulle spela anden i glaset. jag och erik hängde självklart på direkt. erik sprang över till faster och skulle hämta papper så vi kunde göra spelplanen. under tiden började jag och Sara tända ljus. FYFAN säger jag bara, vi satt i två timmar och "spelade". jag kommer inte berätta om någonting som hände men jag kan satsa mitt liv på att anden i glaset funkar. Vi hade tre fingrar på glaset och varenda en utav oss som va där kan intyga att var och en höll sin NAGEL på glaset vid vissa tillfällen och glaset levde sitt eget liv. detta är så sjukt för mig för jag trodde aldrig att det skulle funka. 

idag har det inte hänt så mycket, var ute med Sara, Erik, Benjamin, Emma och Stella en sväng förut annars har jag bara legat i sängen och kikat på Jersey shore.
IKVÄLL MINA VÄNNER, IKVÄLL (!!!!) ska jag träffa min bästa vän för första gången på en vecka, min snos <3 





Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier