bara se på mig nu.

det är sällan dom kommer men fyfan vad dom två senaste dagarna har varit bra. 
fixade maten hos pappa&kickon igår, färska spaghetti och köttfärssås. sen kom min piga och hämta mig och den lilla motherfuckern fick fota mig. stan senare på kvällen och träffade crille och Fredrik. 

Vaknade hyfsat tidigt imorse, runt tio tror jag? gjorde även maten hos pappa&kickon idag igen, pasta och kycklingsallad med feta ost och vitlöksbröd. SÅ GOTT!!! 
suttit där hela dagen men människor gjorda av guld, känns så bra att ha så många fina människor nära mig som jag känner mig trygg med. det gör mycket för mig! 
han med och kika på need for speed med pappa och Kicki också nu på kvällen. så jävla bra film! 
nu ska jag snart stänga mina gröna, imorgon ska jag med lillkusinen och rousanne till salongen och kika om fisen vågar ta hål i öronen. lutar även åt att jag ska ta om mitt hål i näsan! 







Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier