sätter punkt, vänder blad & går vidare.




-vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
än att nånsin igen känna dina vibbar
du ljög fan bättre än delfinerna simmar-

när inget egentligen var som man trodde. när en lögn var det finaste man hade. jag kommer aldrig mer dela ut en chans till en människa som en gång har sumpat den. jag tänker ägna min tid åt folk som uppskattar mig för den jag är. 

jag är en ärlig människa, ibland för ärlig. säger ofta vad jag tycker och tänker. utan att ibland tänka mig för. så antar att det här kom som ett slag i magen för att jag visste inte att någon kunde ljuga så mycket, insåg väl antagligen inte att nån kunde spela ett sånt jävla stort spel med mig. men det är slut nu, det är över. 
och jag kommer äntligen, efter ett år kunna leva igen, kunna gå vidare och känna att jag verkligen mår bra - det kommer ta sin tid. men det kommer vara värt det. jag tänker inte falla tillbaka, finns ingenting som lockar mig längre. 
det fanns inget fint, det fanns inget vackert, det fanns inget bra, det fanns bara ilska, idioti och spel. 
jag har äntligen sagt hejdå och det har bannemig aldrig känts bättre! 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier