om himlen finns är jag förlorad






inspiration mina damer och herrar. 
har precis kommit hem från bio, håkan på ullevi. vilken jävla stor bomb med inspiration han är. 
jag har skrattat och jag har gråtit dom senaste två timmarna så det har varit helt sjukt. 

efter att jag varit på konsert, sett filmer, sett videos, haft håkanparty, skrattat till hans låtar, gråtit till hans låtar och gjort bortom det mycket mer under tiden hans musik har spelats (vi låter den delen vara otalad) 
så har jag nog sett det bästa jag någonsin kommer se i mitt liv. 

"folk viskar om oss, säger att vi inte hör ihop. bry dig inte om dom. titta rakt fram inte runt om. se in i mina ögon" 

från att gå från att va en sån liten person till att vara någon som slår rekordet på ullevi är för mig helt sinnessjukt. 
han är inte bara en inspiration, han är en förebild som visar att allt slit lönar sig. att man aldrig ska ge upp utan man ska bara kicka ass och intala sig själv att man fixar det. allt går om man vill. 

"det gör inte ont, sålänge du är med mig" 

att man kan finna så mycket styrka och glädje i en annan människa som man inte ens känner mer än det som finns i hans texter är också sjukt. att se hans passion i det han gör och se vilken jävla otroligt ödmjuk och bra människa han är ger mig hopp om mänskligheten. 

"ibland är en dröm det finaste man har"

älskar sån musik där jag kan relatera, där jag får chansen att känna igen mig själv och än en gång kommer självklart håkan med i bilden. finns nog ingen på denna jord som skriver så fina och meningsfulla texter som håkan hellström. är helt tokkär. 



    

    

    
    
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier