min helg.

halloj! 
dumt att skryta om att jag mår sådär jättebra faktiskt. 
fredag va kul, till viss del. blev väldigt full - väldigt fort - på väldigt lite alkohol. orutinerad
men jag fick höra linda pira iallafall, resten av kvällen spenderade jag på nöjestoaletten, hah usch. 
finns småsnuttar av kvällen jag kan skratta en evighet åt, så stört till viss del. det som är tråkigt är att dom två gångerna jag har vart ute på krogen nu så har jag blivit så fruktansvärt full att jag varken har fått eller kunnat stanna tills det är slut. men jag är glad att jag gick dit med ricky, adde och milla för bättre sällskap kunde jag knappast haft.
väl ute från nöjes fick vi tag i en taxi som körde oss till bk, MAAAT tänkte jag. gick ju sådär ;) 
sen kom didrik och hämtade mig och adde vid bk, körde runt i stan så vi fick hämta saker och så jag fick hämta med mig min fina robin hem. tror vi kommit överens om att vi stannade fem till sex gånger på vägen hem för att jag va tvungen att få upp lite gott från magen. 
sen fortsatte natten på samma vis, uppe stup i kvarten för att få upp lite till. 
lördagen blev rent ut sagt ett helvete. vid elva på kvällen fick jag väcka mamma med bröstsmärtor, kändes som nån tryckte ihop min bröstkorg och mina armar bara krampade. vid ett på natten ringde vi ambulansen. och jag ringde stackars robin och skrämde liv på han.
ambulansen kom och dom kolla syresättning, puls, ekg, tog temp, blodtryck osv. enda som visades vad hög puls. men med tanke på att jag vid den här tiden nästan inte ätit någonting sen i torsdags så drog dom beslutet att det bästa var om jag fick i mig salt/socker/fett och eventuellt vätskeersättning. så jag slapp åka med och tog istället med mig mamma och gick hem till kicki och pappa och satt där till fyra på morgonen. 
fick bästa och det mest roligaste samtalet av en på tok för full didrik och sen fick stackars tobbe sitta i telefon med mig tills jag somnade.
på söndagen vaknade jag upp och insåg att jag måste ta bort dom äckligt fula ekgplåstren, tror ni dom satt? JA! kändes som halva jag följde med när jag drog bort dom.
igår kom även robin och sov hos mig. idag är jag måttligt stolt. fina robin har vart i skolan för första gången på fem veckor. blir typ varm i hela kroppen när jag tänker på det, starkare människa får man fan leta efter ett jävla tag. 

jag blev hemma från skolan idag med för att jag kan fortfarande knappt äta utan att må illa. nu är man ju inte allt för kaxig, vill så gärna orka mig iväg till skolan imorgon. tandläkaren ska jag åtminstone till imorgon. halv åtta. dääni! 

nu ska jag försöka göra lite skolarbete så jag inte ligger på tok för mycket efter. vart sjuk ganska mycket nu, åkte ju på jordens förkylning för ett litet tag sen som fortfarande inte har släppt. ANNARS gott folk mår jag prima skinka ;) 

tackar alla inblandade för en fin helg, puss. 

 






Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier