ur mitt perspektiv.

Det är inte jag som gör detta värre än vad det är. Men jag vill att folk ska se saken ur mitt perspektiv också. 

"Det visade sig att hon tydligen höll på med honom förra sommaren och fortfarande hade känslor för honom, så hon lacka ur på både mig och honom + skrev ut massa skit över hela internet."
nej. jag höll inte på med han förra sommaren, jag höll på med honom två till tre dagar innan dom valde att ligga med varandra. Ur min syn så rasa hela mitt liv på grund av henne, för hade inte hon vart med i bilden så hade det aldrig blivit såhär. Hon tog den enda person jag någonsin sagt att jag älskat. 
Jag skrev aldrig ut nåt skit på internet, jag sa exakt vad jag tyckte. då i den stunden. och jag kan lova vem som helst som läser det här att ni hade varit lika knäckta som jag. 

"jag kände iaf inte för att bråka så jag valde att be om ursäkt.. Men till svar fick jag bara "...jag bryr mig inte om du ber om ursäkt för jag har inga planer på att umgås med dig ändå..."
yes. det va exakt så det skrevs. men vem fan har lust att sitta och ta emot ett förlåt från en brud som har gjort mitt liv till nått jag ett tag inte ens ville leva? 

"hon sa också att hon inte ångra att hon hängde ut mig på internet som bl.a den mest sönderknullade tjejen i kommunen osv, för hon har tydligen en egen lag om att hon får skriva exakt vad hon vill på internet hur mycket det än kränker andra."
nej. jag ångrar sällan nåt jag gör. 


när jag förklarat detta för henne att jag faktiskt höll på med honom bara några dagar innan dom låg så får jag svaret "Som sagt, det är någonting som för mig skulle varrt helt omöjligt att veta om" nej. det finns inget omöjligt i det. det jag undrar är om det inte är det man tar reda på först? innan man ligger med han? vissa tänker tydligen inte längre än näsan räcker. och ja, det är sorgligt. 
och detta med att hon ser sig själv som oskyldig och jordens finaste flicka, det kan jag heller inte förstå faktiskt. för det första VARFÖR ska hon sitta och säga förlåt om hon själv anser att hon inte gjort nåt fel? i don't get it.

men trots allt detta, all skit som har varit. skulle inte jag ta tillbaka johan i mitt liv för en sekund. det är svårt för er att förstå hur det är att sitta och vänta på någon som sitter på andra sidan jorden och man har ingen aning om vad den personen gör. det tar på en, mer än man ens kan föreställa sig. jag har raderat alla bilder, jag har klippt sönder kläderna, jag har tagit bort varenda låt, varenda sms. jag är färdig. done.
men jag kommer skratta er rakt upp i ansiktet när karman kommer och ger er en käftsmäll.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier