filipstad.

kunde rent ut sagt hoppat över filipstad igår. så mycket tjafs,bråk och drama på ett och samma ställe.
dock kändes det helt underbart att träffa endel människor jag inte sett på sålänge. kom hem kvart över fem imorse och hade jag haft en miljon så hade jag gett det till chauffören som körde mig till deje, snacka om räddare i nöden! 

stackars billy i fredags hade varit i arboga (om jag inte minns fel?) och va påväg hem till borås. klockan nio i fredagskväll när han precis hade åkt förbi mariestad vände han och åkte till råum för att träffa mig och elvira. 
åkte till stan och käka och bara satt o snacka. tror stackarn va hemma halv fyra eller nåt i lördagsmorse.

ligger i sängen nu och gör en skoluppgift om mitt humör, mitt kroppsspråk, vad jag tycker om med mig själv, vad jag inte tycker om med mig själv, vad jag tycker om andra och så vidare. min lärare kommer bli rädd för mig. stackars människa. kommer få ett eget klassrum hädan efter. 

- hittade massa gamla usbminnen med massa bilder i. bland annat ifrån när benjamin va liten och jag va rödhårig. fina älskade lilla kille ♥
 
 




 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier