mina fina underbara ♥

suttit och funderat hur länge som helst hur jag ska få ut detta på ett bra sätt. skrivit, tagit bort, skrivit igen - tagit bort igen. 
allting flyter på så otroligt bra just nu. går nog inte riktigt att beskriva hur bra jag mår med mina underbara människor runt omkring mig. äntligen säger jag bara! 
min bästa fästis, min mongo lillapluttsyster, min ponni, mina frisörbruds och min fina M. 
där har ni några personer som gör att mina dagar är mycket ljusare än vad dom har varit, namnet på några av dom personerna som förgyller mina dagar. mina fina underbara ♥

det va iprincip det jag ville få ut utav det här inlägget med tanke på att det varit så mycket negativit på sistonde och sen hinner jag faktiskt inte med så mycket mer heller för nu ska jag se vilka som går vidare på idol sen ska jag sussa, natti! 


-lite bilder från fotograferingen i edeby igår.

 
 
 
 






Kommentarer
Kommenterat av: kusin vitamin

Du förstjänar all lycka <3

Svar: likaså du <3
Sofie Jansson

2014-09-15 kl 22:47:27
URL: http://sssaaraaa.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier