myshelg

ligger i soffan nu och kikar på high school musical med Robin. 
Måste faktiskt erkänna att det är ganska skönt att vara här, ensamt och bara mysigt. Erik kommer snart hit snart också, så underbart att umgås med dom påjksen. 

Igår var vi i Karlstad och skulle köpa lite av maten till Branäs, fick med mig Robin in på jack and jones så jag pekade och han betalade och blev dyngsnygg som vanligt. Erik och milla följde med till molkom igårkväll och vi låg och kolla på film och åt tacos. vilka jävla lyckopiller jag har till vänner och pojkvän. så glad! 

bloggar genom telefonen nu så det här inlägget kommer säkert se jättekonstigt ut. men skitsamma, ni har fått ett inlägg iallafall. 
Hoppas ni har en lika underbar helg som jag har, ta hand om era nära och kära. puss på er.








Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier