blääääääääääääää

"jag har fundera hur allting nu fungerar
för när jag lägger mig ner kommer alla tankar passera
och jag kan säga som så att alla stora som små
alla små bäckar rinner ihop och sedan bildar en å
jag kan förstå att ingen vill vara som mej
insidan trasig utsidan okej"


knarkar sagolik och är allmänt trött på allt. det har blivit världens tråkigaste blogg det här, men jag känner att när jag inte vill göra mina problem till någon annans, det är då bloggen får ut över det.
Jag är trött på att folk ska suga upp min energi, folk som inte ens ger någonting tillbaks utan bara tar, tar, tar. 
Jag är trött på att anstränga mig så mycket att jag skiter i allt annat, men att personen jag anstränger mig för. visar inte ens någonting tillbaks. när jag försöker, då är det jag som gör fel - när jag inte försöker, då är det också jag som gör fel konstigt nog. 
Jag är trött på att folk bara hör av sig när det passar dom annars kvittar det. 

bära eller brista ? kommer du ihåg när du berätta för mig att det skulle bli så jävla bra ? 
när du sa att vi skulle fixa det, när du berättade för mig att du aldrig tänker lämna mig ? 
vänta.. det meningen har jag ju hört förut och den enda människan som har lovat att alltid finnas där och som har stått ut med mig när jag bara har klagat, när jag har varit allmänt negativ, det är milla. Hon har stått där och torkat bort mina tårar på kinden och sagt "piga, du får inte gråta! jag älskar dig piga". Det är en människa jag aldrig kommer vända min rygg åt. a l d r i g. Hon har visat mig att det fortfarande finns männsikor som man kan lita på och utan henne kan jag lova alla som läser det här inlägget att utan henne hade jag inte varit här. aldrig. 

Det finns en människa som har fått mig att må så otroligt bra, men som försvann innan jag ens hann att fatta vad jag hade. personen skulle kunna säga VAD SOM HELST, jag svär.. vad som helst. 
och jag skulle inte ångra mig för fem öre, jag skulle inte bry mig. det vackraste jag någonsin haft. 

just nu går jag i motvind men hoppas snart att jag får vinden i ryggen 

jag har sagt det så många gånger så snart har det väl ingen mening för dig, men jag älskar dig milla. över allt annat och jag kommer aldrigaldrigaldrig vändra ryggen mot dig. finns här oavsett vad ♥

     
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier