djävulsbarn

shuuuuuu
vad hände igår ? 
Jag låg hemma och kolla på One tree hill tills Isabelle ringde och jag bestämde mig för att kila till dom. 
Så jag mötte henne och Denniz sen kom boppa och mattias som man inte har sett på typ miljoner år, nej men iaf två veckor... sen skulle isabelle och boppa möta Alicia... haha! så kom fredrik, slutade med att jag och mattias va djävulsbarn och vi dampa loss på varann, verkligen dampa loss! haha, herregud... 
Sen kom milla, jesper och johan och hämtade mig. drog till hampus för att ge honom en cigg, bara för att jag är så jäääävla bra ibland. sen vidare till stan för att käka osv. 
kändes inte som om kvällen slutade bäst, men jag tillbringade iallafall min dag med underbara personer. big love♥
får se vad som hittas på idag, nu blir det iallafall att käka och sen lite one tree hill, om jag inte drar till grums, vi får seeee. 
ha det braaaaaaaaaa, pusssss♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier