sjukhuset med mitt ♥

anledning till dålig bloggning kommer här : 

i måndags så skulle Marie sova hos mig vilket vi hade bestämt sen innan. Dagen va helt sjuk hon kom till mig runt två, vid sju typ drog vi mot forshaga och va med en person sen drog vi hem typ halv tio. När vi kom till deje satt vi och käka pizza i en jävla busskur, HAHA.. fattigt ... 
Sen gick vi hem, tryckte i oss lite godis och kolla på film, Marie somna och jag höll på att snacka med lite folk på facebook. Jesper va hemma med sin flickvän, min kompis Malin och dom hade gått och lagt sig. 
Klockan blev två och jag bestämde mig för att säga hejdå till dom jag snackade med och klappa ihop datorn, så det gjorde jag!
la mig och höll precis på att somna då jag hör att Jesper höll på att väcka mamma och jag fattade inte varför så jag blev lite smågrinig. Men jag struntade i det och det gick yttligare 5 minuter och jag höll på att somna då jag hör jesper prata i telefon och berätta våran address då jag kände att det är nått som inte stämmer. 
Så jag satte mig upp, sprang ner för trappan och öppnar toalett dörren då jag möts av att Malin sitter i Mammas knä och att handfatet är blodtäckt. fattade ingenting... 
Men jag ställde mig vid malin och mamma och tårarana började rinna och jag började skaka, hade aldrig sett så mycket blod förut, det va helt sjukt. Vi stod där i ca 10 minuter sen kom räddningstjänsten sen yttligare 10 minuter efter det kom ambulansen så jesper åkte med malin till sjukhuset och jag gick upp på mitt rum och somnade inte för än halv fem ungefär. anlednigen förresten till allt var för att hon hade opererat halsmandlarna några dagar innan så såren hade gått upp denna natt. 
Iallafall dagen efter skulle jag till bodaborg och vi va där i några timmar (tog 11 stämplar,, yäääyy) 
sen efter bodaborg va det meningen att jag skulle hälsa på malin, men det blev istället så att jag sov på sjukhuset med henne så hon skulle slippa sova själv. 
Jag kom till sjukhuset ungefär vid fem, och vid sju/åtta kom Patrik och Nicklas dit och gav oss lite sällskap. Sen körde Patrik mig till deje så jag kunde få hämta lite grejer. Dom åkte väl från sjukhuset vid elva ungefär. 
Somnade runt tolv och vaknade gjorde jag runt åtta ungefär. Vi fick åka hem som tur va vid elva och åkte då till ikea med Malins pappa för malin skulle kolla på säng kom hem runt ett och åkte på möte strax efter två. 

Såå , där har ni anledningen till varför bloggandet har varit så dåligt, hoppas ni förstår och förlåter mig.. höhö!



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier