känslokalla idioter

Ni vet Malin Karlsson ? som blev överkörd av tåget 2009, det har ju vart massa tjafs om att hon tog självmord sen att det inte va självmord.. ah jag tror ni fattar. 
satt iallafall förut och kollade runt på lite videos på Youtube som folk hade gjort om henne och om hon therese Johansson Rojo som blev mördad i en skogsdunge av några jämnåriga polare. Tänk att båda dom här tjejerna är i åldern 14-16 år och mister livet så tidigt. iallafall satt oh kolla runt lite för när jag väl kollar lite så kan jag inte sluta kolla för jag tycker sånt är så hemsk. Malin Karlsson var iallfall 14 år skulle fylla 15. Hon var påväg hem från en utomhusfest och va ganska packad, hon hade precis gjort slut med sin pojkvän och var som sagt påväg hem både ledsen och dessutom full. som jag har hört så sprang hon från vakterna så dom inte skulle ta henne för att hon var för full hon satte sig i en grott liknande tunnel och skrev sms till sin ex pojkvän att " jag hör tåget komma" eller nått sånt, sen så dog hon. En annan verson är att hon gick fram till vakterna och sa att " jag tänker ta livet av mig, jag tänker hoppa framför tåget" och då hade dom bara stått och idiotförklarat henne sen den tredje versonen som jag hört är att hon helt enkelt bara va så full att hon ramla ner på rälsen. sen vet inte jag vilket som är rätt och vilket som är fel, hur som helst så är det hemskt!

kollade som sagt runt på olika forum och så vidare där jag ser folk skriva "amen att ta livet av sig är bara fegt" 
och man bara ? visst det kanske inte är den smartaste utvägen men vafan ? hur vet ni om det va självmord.. var ni där eller ? MEN är man en vuxen människa så ska man fan inte sitta oh säga så. som vet inte ett skit va den bruden kanske har gått igenom, det vet inte jag heller men inte fan sitter jag och säger att hon är feg för att hon tog självmord, om hon nu gjorde det. det är bara så jävla idiotiskt och respektlöst. såg också en som hade skreve " SÅ DET VAR DÄRFÖR MITT JÄVLA TÅG VAR FÖRSENAT 2 TIMMAR OCH 37 MINUTER... tack som fan malin." 
asså, oh sånt där gör mig så jääääävla förbannad, känslokall ? fan tänk på familjen och alla hennes vänner...tänk vad dom måste gå igenom. förstår ni va svårt det måste ha varit eller är för dom att gå över den rälsen om dom ska någonstans, att passera den platsen där deras dotter, syster eller kanske till och med bästavän dog. den platsen som tog hennes liv
helt sjukt, dax att visa lite respekt för folk, även om man inte känner dom.. 
tänk om ni hade förlorat eran syster/bror/mamma/pappa/kompis whatever... hur hade ni reagerat ? 
dax oh börja tänka på vad ni vräker ur er. finns bara två ord som beskriver människor som beter sig såhär känslokalla idioter.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier