Förlåt är ett lustigt ord, en dispans för att göra det man vill en gång till...








Älska mig mest då jag förtjänar det som minst. För det är då jag behöver det som mest.



sitter i skolan och dricker varm choklad och ska väl egentligen jobba. men nu är frågan ? vem fan orkar.
skickade iväg cv & personligt brev igår till att sommarjobba på västkusten hela sommarperioden -13. 
hur gött vore inte det liksom ?! 
insåg också igår att jag har så jävla få männsikor jag skulle sakna om jag drog så jag skulle kunna packa ner dom i väskan och ta med dom. Insåg också igår att jag måste sluta sakna människor som inte gör detsamma för fem öre. känns ju måttligt värdelöst! 

Lördagen blev fan helt jävla asuum! 
jag och milla agerade bitches åt micke. hans ord var vår lag. 
kvällen blev lyckad som fan och jag mår så bra när jag är med dom människorna så det är sjukt! 

nejni, nu får jag försöka få någonting gjort här! 
pussssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Instagram:

suuufi

Kategorier